Cosmeticienne Administration - Basispakket: overzicht

standaard onderdelen basispakket


                           

 

Hieronder treft u een lijst met alle aanwezige functies in het Cosmeticienne basispakket. 

  • Klantenbeheer
    • NAW gegevens
    • Verjaardagskaarten
    • Onbeperkt contact-informatie (telefoon, mail, mobiel etc.)
    • Onbeperkt notities
    • Specifieke details (BSN-nummer, verzekeraar, beroep, lengte & gewicht etc..)
    • Mogelijkheid om direct email voor klant te genereren
    • Mogelijkheid om SMS-bericht aan klant te sturen
    • Klant status
    • Af te schermen met wachtwoord
  • Diagnosebeheer
    • Diverse specifieke velden
    • Belangrijke waarschuwing in te stellen, altijd in beeld
  • Verkoop administratie
    • Verkoop per klant invoeren
    • Invoer van niet geadministreerde producten
    • Snelzoeken in producten en behandelingen-beheer
    • Korting per item (zowel procentueel als valuta)
    • Korting op hele verkoop
    • Meerdere betaalwijze
    • Meerdere gebruikers
    • Facturatie
    • Creditering
    • Terugname producten
  • Brieven
    • Brieven maken middels standaard MS Word documenten
    • Overzicht van alle correspondentie vormen per klant
  • Producten & Behandelingen
    • Onbeperkt producten en behandelingen administreren
    • Onderscheid tussen verkoop- en salonproducten
    • Actieve voorraad incl. minimale voorraad in te stellen per product
    • Hoog/Laag BTW tarief per product/behandeling
    • Importeren van producten middels import-bestanden van leverancier
    • Exporteren overzicht naar meest gangbare formaten (Word, Excel, Tekst, etc).
    • Duidelijke producten-structuur middels merken en categorieën
  • Voorraadbeheer
    • Advies voor te bestellen verkoopproducten
    • Tijdelijke bestellijst blijft in systeem tot verwerking in administratie
    • Automatisch bestelformulieren genereren
    • Inventarisatie overzicht met voorraadtotalen
  • Financiële administratie
    • Verkoop overzicht (met alle details per verkoop/klant)
    • Inkomsten & uitgave overzicht (met BTW-specificatie)
    • Uitgave overzichten (o.b.v. simpele tabel zelf uitgaven invoeren)
  • Agenda
    • Dag-, week- en maand-overzicht
    • Meerdere gebruikers, meerdere agenda's (incl. gebruikersrechten)
    • Afspraak categorieën, middels meerdere kleuren
    • Repeterende afspraken
    • Koppelbaar aan MS Outlook
    • Herinneringen (ook per SMS/Email)
    • Apparaten reserveren
  • Backup
    • Simpel maar doeltreffend backup-systeem om de hele administratie per termijn op te slaan op bijvoorbeeld een USB-stick of externe HD.

 

Kijk voor meer informatie over het basispakket en diverse screenshots in de gallerij.